Datum: Fredag den 23 februari 2024

Tid: kl. 09.15-10.00, varav 15 minuter för frågor och reflektioner

Plats: Online. Anslutning sker via utskickad Teamslänk

Avgift: Kostnadsfritt för medlemsföretag i Branschorganisationen FMI

Sista anmälningsdag: Måndag den 19 februari 2024

Webbinarium

Kundbemötande & ökad försäljning

I detta webbinarium får du värdefulla tips och råd på hur du bör bemöta dina kunder i butik samt vilka faktorer som leder till ökad försäljning. Under webbinariet går vi även igenom vad kunder upplever som bra eller dålig service samt hur du bemöter olika kundtyper.

Om föreläsaren:

Tiina Piippo Hagman är senior konsult inom kundkommunikation, teamutveckling och ledarskap. Hon har gedigen erfarenhet som chef inom försäljning i bank- och försäkringsbranschen, bland annat SEB, Nordea och SEB där hon har genomfört förändringsarbete på organisations-, grupp- och individnivå. Hon har även arbetat med utvecklingsarbete för NK och skapat interna utbildningar för anställda på NK. Hon har även arbetat i butik på NK och H&M. Tiina är samarbetspartner med Företagsuniversitetet, Konsulthuset och MetaNoova. Tiinas drivkrafter är att skapa bestående förändringar som gör skillnad.

Är du intresserad av att utveckla din kompetens inom försäljning och kundbemötande samt hur du får dina kunder att uppleva hög servicegrad? Tiina Piippo Hagman erbjuder skräddarsydda säljutbildningar, vilket sker i form av fysiskt deltagande i workshops. För mer information kontakta Marie-Louise Sigemalm, VD, Branschorganisationen Färg Möbler och Interiör, e-post: marie-louise@fmibranschen.se eller telefon 070-211 7029.