Branschorganisationen Färg Möbler och Interiör (FMI), värnar om skyddet för den personliga integriteten och att du ska känna dig trygg i hur dina personuppgifter behandlas hos oss. I denna Integritetspolicy informerar vi dig om hur vi samlar in och använder dina personuppgifter samt vilka rättigheter du har och hur du påkallar dina rättigheter. FMI följer reglerna i GDPR, General Data Protection Regulation och Dataskyddslagen.
IntegritetspolicyJenny Berglund
Välkommen Jenny Berglund – Vår Nya Kommunikatör!
-Vi är glada att meddela att Jenny Berglund har anslutit sig till vårt team här på FMI som vår nya kommunikatör. Med en passion för kommunikation och bakgrund inom branschen, ser vi fram emot att få ta del av Jennys kreativa idéer och engagemang, säger Marie-Louise Sigemalm, VD på Branschorganisationen Färg Möbler och Interiör.
Vi passade på att ställa några frågor för att lära känna henne bättre!
Varmt välkommen till FMI, Jenny! Vad fick dig att söka dig hit?
Tack snälla! Jag har alltid varit fascinerad av hur kommunikation kan forma människors uppfattningar och erfarenheter. Att få arbeta för FMI, en branschorganisation som verkligen sätter färg på våra liv, kändes som den perfekta matchningen för mig.
Berätta lite om din bakgrund inom kommunikation!
Jag har en kandidatexamen i kommunikation och PR och har samlat på mig erfarenhet under det senaste året som kommunikatör på ICA Gruppen. Jag har haft fokus på digital marknadsföring och innehållsskapande, och jag älskar att utforska hur vi kan nå ut till våra målgrupper på bästa sätt. Det har varit en fantastisk resa hittills!
När du inte dyker ner i kommunikationens värld, vad hittar du på då?
Som en riktig inredningsentusiast älskar jag att piJa upp mitt hem med nya färger och detaljer. När jag inte inreder, finner jag stor glädje i att måla och pyssla. Jag älskar också att vara ute i naturen, oavsett om det handlar om en lång promenad i skogen eller en avkopplande stund vid havet.
Avslutningsvis, har du några tips för den som vill bli bättre på kommunikation?
Absolut! Tänk på att varje meddelande är som att skapa en unik atmosfär. Lyssna noga på din publik – deras behov är som en kompass som guidar dig rätt. Låt din kreativitet flöda fritt; precis som en välinredd miljö kan en fräsch idé förvandla hela stämningen. Kom ihåg att kommunikation ska vara som ett bra samtal – varmt, personligt och minnesvärt!
-Vi är så glada över att ha Jenny med oss och ser fram emot allt spännande hon kommer att bidra med, säger Marie-Louise Sigemalm.